31 Mart 2011 Perşembe

BEN10

           Ben10 ikiye ayrılmış; yani bi küçük Ben10 karakteri var bir de onun büyümüş yani 5 yıl sonrasında ki hali var oda Alien Force olarak geçiyor.Küçük Ben10  hakkında internette çok fazla bilgi bulamasam da anladığım kadarıyla bu minik kötülüklere karşı savaşıp kötülerin karşısında 10 çeşitli uzaylı kahramana dönüşüp canlarına okuyormuş.





                                                                   Minik BEN10 saatleri;

             Aradan 5 yıl geçti küçük Ben büyüyüp Alien Force oldu ve şimdi 15 yaşında.Geri dönüş hikayesi şöyleeee; Büyükbaba Max'in kaybolması üzerine Ben Omnitrix'i yendien takmış ve tuhaf birşeyler olduğunu farketmiş.5 yıllık aradan sonra Omnitrix kendini yenilemiştir.Ben yeni macerasında uzaylıların ona getrdiği güçleri geliştirip,Yüksek Irk,D Naliens ve Sonsuz Şövalyeler gibi yeni kötülerin güçlerine karşı kendi güçlerini en iyi şekilde kullanmaya çalışacaktır.
            

                                                         Şimdi gelelim Saat çeşitlerine;








             İki yıl garantili olup fiyatları ie 39.95 TL.
             Winx ve Bakuganları görmediyseniz Winx için buraya,Bakugan için ise buraya,tık tıklayın.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...