9 Nisan 2011 Cumartesi

Neon Renk Alarmı

           Siyahlar,kahveler,griler bu sezon tarih oldu.Zaman neon renklerin zamanıdır. Pembeler, sarılar, ,morlar, mavilerin en parlağı en cancanlısı bu sezon modayla buluştu.Ayakkabıdan çantaya,etekten pantolona,ojeden saate aklınıza gelebilecek heryerde neon renkler hakim olacak.
           Aslında giymek için cesaret gerektiren renkler,belki de alışık olmadığım için yadırgıyor olabilirim.Giyebilirmiyim bu renkleri onu da bilmiorum ama zaman ne göstericek görücez. :))




           ve ben Katy Perry'inin elbisesine bayıldım.Özellikle de bilekliğine.









              Yazının başlarında neon renkleri giyemem diye düşünüyordum ama fotoları yüklerken 'Niye olmasın' dedim ve dikkatimi çeken neon renklerde bir ürün görürsem elimden kaçamayacak :)))
              Peki siz ne düşünüyorsunuz,bu renkleri nasıl kullanabiliriz önerileriniz var mı?Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...