10 Nisan 2011 Pazar

TATİL VAR TATİLLLL :)

            Herkese günaydınnnnn.Hava biraz kapalı da olsa geçmiş günlere göre güzel olduğunu düşünüyorum .Aaaah keşke bende bu güzel havanın tadını çıkarabilsem, malum vize haftası ders çalışmaktan vakit mi kalıyor ki.Zaten bu hava hep bize mi inattır acaba, vize-fnal haftalarında hep havalar güzel, sınavlar biter hooopp hava buzz kesilir.Amaa az kaldı fazlasıyla tadını çıkarıcam bu güzel havaların hem deeee en eğlencelisinden;bu soğuk havalara, zorlu geçen sınavlara inat.Nasıl mı? Şöyle;

            Marmaris'e düzenledğimiz gezi sayesinde.Bu gezi 12-15 Mayıs 2011 tarihinde Kocaeli, Eskişehir Osmangazi ve Antalya Akdeniz Üniversitesi öğrencilerine yönelik bir organizasyon.200 kişinin katılmıyla gerçekleşecek tatilimizi denize sıfır 4 yıldızlı Poseidon hotelde herşey dahil +plus konsepti ile yapacağız. Müşteri portföyü tamamen öğrencilerden oluşacak bu organizasyonun mükemmel geçeceğini garanti ediyoruz.
             Otobüse binip otele tıkılıp kalmayacağız.Hergün bir aktivite,her akşam bir eğlence olacak.Örneğin ilk gün gündüz Plaj kokteyl ve akşam Welcome Party BackstreetDİsco da sabaha kadar eğlence, 2. gün akşam Buddha Bar'da yapılacak eğlence de açılışını bizlerle yapackları bir organizasyon olacak. 3. gün tekne turu,Marmaris'in mükemmel koylarından dolayı yapılacak en güzellll şey bana göre, veee artık son 4. gün ise mehtap turu  akşam saatlerinde rakı-balık ve müzik eşlğinde Marmaris'e son bir vedaa ya da 'seneye yine burdayımmm' dşünceleriyle yemek yieceğiz ve daha sonra dönüş için yola çıkacağız.Otobüse bindiğiniz andan bir daha ki yaza kadar tekrar gitmek isteyeceğinizden eminim; çünkü ben geçen sene bir gittim bu sene organizasyonla geri dönüş yapıyorum.

               Detaylı bilgi için:

               WEBSİTE için tık tık

               Facebook'tan takip etmek isterseniz tık tık
              
               Twitter 'dan takip etmek isterseniz tık tık

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Darısı başına desem o zaman .)

Emİ ShOp dedi ki...

aynen :) iple çekiyorum mayısı okuldu sınavdı işti derken bunaldım bu tatil bana süper gelicik.
darısı hepimizin başına :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...