23 Mayıs 2011 Pazartesi

İstanbul paladium çıkartması


Bir saattir uzun uzun bir post hazırlıyorum bir anda hepsi silindi ve çok sinirliyim suan :(
Neyse bugün canım sevgilicimle istanbula gittik is dolayısıyla Eren Holding'e.ısımız bittikten sonra İstinye parka gitmeye kara verdik ve yanlış yola girdiğimiz icin hemde 3 defa pes ettik ve paladium avm ye gittik.mağazalara dalinca sinirimizi bı anda unutup alışverişe daldık.mango da,hotic te,divarese de,benetton da hepsinde indirimler var ve tüm magazlar da hayran kalınacak ürünler var neyse ben yukarıda ki boyfriend ceketi,bluzu ve bilezikleri aldım ve hepsini de stradivarius tan aldım hihihi.alışveriş sonrası da VE'de yemek ve kahve keyfi ardından İzmit yollarına düştük.Ama çok çok yorulmusum hemen yatmak istiyorum tabi uyuyabilirsem :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...