11 Mayıs 2011 Çarşamba

Tatilll timee

Tatil zamanı geldi çattı arkadaslar size daha önce bahsetmiştim Marmaris tatilini.şimdi yoldayiz 4 saati geride bıraktık kaldı kocaaaman 6 saat.hemen geçse de otele yerleşip başlasak kudurmaya ;) ben uzun yollarda hepp misil misil uyurum o yüzden yolculuklar benim icin çok problem olmaz,ama mola sonrası uykum kaçtı,biraz benmoda ve blogları karıştırdım sonra da dedim ki ben bı post yazayım.fotoda eklemek istiyorum ama telden blogger a foto yukleyemiyorum.çok karıştırdım çok uğraştın ama bir türlü çözemedim bu arada anlayan varsa yardımcı olursa da hiç fena olmaz yani :)) konuyu öyle bir dağıttım ki sözde tatil fiyordum moladan girdim blogdan çıktım bı türlü de baglayamadim.postun özü sudur ki arkadaslar havalar kötüde olsa ben tatilin keyfini bol bol çıkartıp bol bol da post hazırlayıp dinlenip eglenicem :))) hepinizi opuyorummmm

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...