22 Mayıs 2011 Pazar

YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR KIZLAR


Malum mezuniyet geldi çattı ne giysek telaşı başladı herkeste ama nedense bende o acıdan bı heves heyecan yok nedense,bu sebeptendir ki gecen sene ipekyoldan aldığım ve sadece 3 saat giydiğim bu elbiseyi giyersem sorun olmaz diye düşündüm malum okuldan kimse görmedi :)) sizce bu kıyafet baloya uyar mı uyarsa da hangi ayakkabiyla kombinleyebilirim yardım edin bana.Yok arkadasım bunlar olmaz dıyorsanız acil bisiler bakmalıyım.Güzel yorumlarınızı bekliyorum ;)

8 yorum:

tubitos dedi ki...

canım bence süper bir elbise madem 1 kere giydin bir kere daha giymekten zrar gelmez. bana sorarsan syah hariç diğer ikisini dşün ayakkabı için. mucx

TrendKolik dedi ki...

acıkcası sıyahı bende sevmıyorum biraz alçak topuklu oyuzden haklısın sıyahı elemeliyim.diğer ikisindende pudra olan çok rahat sarıyı giyersem de sarı takılar takabilirim öyle kombinlerim
çok teşekkur ederim optm ;))

cecilia dedi ki...

elbisenin rengi de modeli de hoş, mezuniyet içinde çok uygun, ayakkabı olarak bencede pudra veya sarı olabilir. ayrıca sarı takılarla hoş durcağını düşünüyorum ben de sarı ayakkabının ;)

TrendKolik dedi ki...

Çok teşekkür ederim yardımın icin cecilia'cim aynen dediğin gibi sarı takilarla kombinleyebilirim,takıları da alayım ozaman da güzel tavsiyelerinizi bekliyorum hihihi 

Seda Maç dedi ki...

elbise bence gayet uygun canım :) ortada ki ayakkabıyı seçerdim ben olsam nude ayakkabılar malum sezonun modası yaldızlı lame vs ayakkabılar bı sıra out oldu diye düşünüyorum eline de ayakkabının renginde bir clutch alırsan süper bir kombin olur :) mucx

esrasa dedi ki...

Elbisene bayıldm gerçekten çok şık.. Ben olsam bi piyasa araştırması yapardım önce, en azından baloda takılacağım yakın çevre üzerinde!! Ayakkabı konusunda da kesinlikle parlak, taşlı ve açık ayakkabı diyorum lame gibi.. Takılar için de kolyeye hiç gerek yok küpe yeterli.. öptmm:))

TrendKolik dedi ki...

Rococosh- çok teşekkür ederim yardımın icin öncelikle aynen nude ayakkabı hemde çok rahat öncelikle bir clutch bakmalıyım onun icin tek eksiğim o,takılarında tükkanumdan ayarladım mü değmeyin keyfime ;)) öptüm

TrendKolik dedi ki...

Esrasatiyor- esracim bende takı icin küpe ve yüzük düşünüyorum sadece dediğin gibi kolye de takarsam göz yorAr ve abes kaçar çok saol canimcim öptüm seni bu arada mailime baktın dımı :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...