15 Haziran 2011 Çarşamba

SWATCH ART KOLEKSİYONU-HİROYUKİ MATSUURA

            Yıllardır dünyanın birçok yerinden birçok santçıyla işbirliği yapan swatch son olarak  Hiroyuki Matsuura ile iş birliği yaparak koleksiyonuna 6 saatten oluşan bir set daha ekledi.Saatlerde biribirinden etkileyici anime figürler yer alıyor.Ben özellikle sarı renkte olan Ducky Brgade modeline bayıldım ancak benim olması imkansız :(( Çünkü bu koleksiyondan dünyada sdece 777 adet üretlmiş ve Türkiye'ye bu setlerin sadece 5 tanesi getiliyormuş.Bu da demek oluyor ki işin zor emine :)
              Swatch tutkunları hatırlar Hiroyuki Matsuura'dan önce de Jeremy Scott koleksiyonunu sunmuştu.O kolekiyonda da kanatlı olan modele bitmiştim,o benim olacak ama HİHİHİ :))))
           Neyse konumuzdan uzaklştım sanırım.Şimdi gelelim asıl konumuza,tamam bu modeller anime figürler süper, bu saatleri çok beğendik ama kimdir Hiroyuki Matsuura:
           Tokyo doğumlu olan Hiroyuki Matsuura bir sanatçı olarak kariyerine başlamasını sağlayan 2005 yılındaki solo sergisinden önce bir grafik tasarımcı olarak çalışıyordu.Bugün Japonya da ve yurt dışında resim,heykeltırşlık ve sınırlı sayıdaki çeşitli türlerde çalışmalarını sürdürmektedir.Yarattığı karakterleri kurgusal bir dünya da yaşasalar da bize oldukça tanıdık gelir ve arkadaşlarımızı ve uzayda ki dost gezginlerini andırır.
           Art koleksiyonu ise;

                                                                      Ducky  Favorim :))




              Vakit kaybetmeyin,hemen swatch mağazalarından birine gidip tükenmeden 1 tanesini kapın ;)))
             
              Dilerseniz offical swatch website'den de ayrıntılı bilgi alabilirsiniz!!!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...