20 Temmuz 2011 Çarşamba

FRİENDSHİP BİLEKLİK

          Yanılmıyorsam orta okula giderken çok modaydı bu bileklikler,hatırlayanlar,bilenler hatta kullananlar vardır işte o bileklikler bildiğiniz üzere yine baştacı oldu.Dün gittim çil çil ipler aldım uğraştım uğraştım ama aşağıdaki modelleri bir türlü çıkaramadım :(
                Ama heves ettim takacağım ya bende aldım ipleri bildiğimiz saç örgüsü yaptım :)


                İşte böyle oldular benim bilekliklerim de.Sizde ben gibi o şekilli örgü öremeyenlerdenseniz eğer  uzunnnnnnca istediğiniz kadar renkten saç örgüsü örüp bileğinize dolayın yanınada zincir bileklik veya başka gümüş-sarı bilekliklerle kombinleyerek farklı bir hava katın alın size friendship bileklik hihihi ne var sanki şekilli olmazsa böyle olur :)
                 Ama yok ben bı deneyeyim belki yaparım diyorsanizda BU SİTEYE  ışınlanın ;)
               
                 Eğer hediye çekilişime katılmak istiyorsanız ozaman  HEDİYELERE ışınlanın :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...