18 Temmuz 2011 Pazartesi

Kolyelerim var hanimlarrr


      Bihter kolyesi,hürrem yüzüğü bilmem kimin çorabı,elbisesi,çizmesi blablabla derken sıra gelmiş Feriha kolyesine.Belki de cok olmuştur çıkalı ama ben Feriha dizisini seyretmedigim icin rastlamadım bu tatlı melek kanatlarına mağazaya toptancı geldiginde söyledi; 'Abla Feriha kolyelerimiz var' ben 'o da neymiş bı bakalim' dedim bakar bakmaz taktım bı tane, kanatlandim sonra :)) uzun lafın kısası bende melek kanatlarına sahip olmak istiyorum derseniz bu gümüş kolyelerin fiyatları küçükten büyüğe 25-30-35 tl piyasa fiyatı ile yarı yarıya yani ucuz fiyat garantisi veriyorum bulamazsın abla bu fiyata gümüş kolye, imitasyonlari bile 15 tl gel kaçırmaaaaa :)) tam pazarcı oldum :)) o_O


        Buarada hediye takı kazanmak isterseniz hemen BURAYA TIK TIK :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...