1 Temmuz 2011 Cuma

PEK TABİ Kİ BUGÜN MANGO'DAYDIM

            Dün size mangonun açıldığını burada ki yazımda size hemen sıcak sıcak haberi vermiştim ancak kedim gidip görmeden emin olamadım :)) gittim gördüm bolll bolll da alışveriş yaptım.Gitmeyenlere duyrulur koşun koşun kaçırmayın derim özellikle TUBİTOŞ'CUM  durma git.Mango İzmit için büyük bi beklenti olduğu için böyle abartarak yazıyorum anlayın bizi.Nezaman gelecek nezaman gelecek derken İzmit Outlet Center'a açılıverdi bizde bi ohhhh çektik yani.Eee artık Zara grubu da gelsin yani değil mi Mango'ya doyupta Zara'ya aç kalmak olmaz kısacası biz aç insanlar olrak Zara grubunu da hazır bi şekilde bekliyoruz :)))
            Peki mango ya gidilirde eli boş dönülür mü hayırrrrrrrrr.Ozaman o klabaığın arasndan neler toplayabilmişim bakalım.




               Outlet'e gidipte watsons'a uğramasam ayıp olurdu bende ayıp olmasın dedim gittim ve uzun zamandır adını pek cok kez bloggerlardan duydugum rimmel markasından rimel aldım yarın deneyeceğim bakalım nasılmış.ayrıca yüz maskeleri aldım bugün bı tanesini de yapicam aslında hep doğal maskeler uyguluyordum ama dayanamadım aldım.Bu değerlik alışveriş macerası bu kadar;))

3 yorum:

tubitos dedi ki...

canikom sen ne güzel şeyler almışsın ya. ben hiç görmedim bunları.. iş çıkışı gittim ya yorgun argın verimsiz oldu =)birkaç parça aldım ama seninkiler kadar şık değil. eteğe ve cekete bayıldımm.. bi gidip bakayım tekrar beeeenn =))

tubitos dedi ki...

2. fotodaki turuncu bluzu aldım bennn
=)

TrendKolik dedi ki...

Ya ben şartlarım kendimi gittim ya doldurdum geldim daha bı cok şey aldım ama fotolamadim karıştırdiğında cok şey cikio evet cok kisliklari vardı o biraz sinir ve ayakkabı cok azdı ama eteğe bak gercekten cok guzel ve bicok rengi var optummmm ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...