8 Temmuz 2011 Cuma

Gezmecelerdeyim

Bizi ziyarete gelen pamucuk annemle geldiginin ertesi gunü o mağaza senin bu mağaza benim attık dışarı.Dün ve bugün olmak üzere full time gezdik.Ayaklarımıza kara sular indi.Ciciler de aldım tabi ama onun postu sonra.dün bütün gün outletteydik ve disarda olduğumuz vaktin cogunu zaten mango da harcamisiz hihihi bir de watsons bu ikisine bayılıyorum.Buarada dün outlette bebe ve accessorise ürünleri satan mağaza vardı adını hatırlamıyorum orada Melissa terlikler gördüm vitrinde hemen daldım ayakkabılarda vardır diye.Vardı ama fiiiiii tarihinden kalma ve 1 tane hayal kırıklığı ile çıktım tabi ki.accessorise ürünleri ise bakmaya değmez ne vardı sanki daha iyilerini getirseniz neyse.annemle outlet gezmecesinden sonra sevgili ile kuzenlerini lunaparka götürdük ben tabiki binmedim ama korku tüneline girdik ufaklikla ama o da ne girmemizle çıkmamız bir oldu okadar az ki bittiğinde sok oldum:)))
Bugün ise bütün gün çarşıyı tavaf ettik ve bugünkü en uzun kaldığımız durak ise koton'du.burdanda cicislerim var tabi ki. ;))
İste iki günlük tür böyle ;))

2 yorum:

tubitos dedi ki...

canım ben de 2 gündür kotonu tavaf ediyorum =) dün çarşıdaki bugün ncitydeki =) süper indirim vardı ya !! güle güle kullan cicişlerini

TrendKolik dedi ki...

Saol CNm bnm aynen indirimler süper kaçmaz % 70 ler ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...