11 Temmuz 2011 Pazartesi

Haftasonu

Merhabalar canlar,bu hafta sonum yorucu gecti Cumartesi gunü bol bol alışveriş,gezmece falan derken acayip yoruldum ama dolu dolu bigun geçirdim her nekadar bazıları gibi deniz kum güneş yapamasakta ;'( böhüü bizde kendi çapımızda alisverisle eğleniyoruz bundan guzel eğlence mı var yahu :)) pazar gunü ise öğleden sonra ise gitmek zorunda oldugum icin yorucu gecti ama bugünüme de bicok şey sığdırdım,en onemliside sevgiliyle süper ötesi vakit geçirdik ;) sonra iş iş iş ;)

cumartesi


Click Here to view the slideshow!
View PhotatoBug Slideshow

pazar

3 yorum:

tubitos dedi ki...

tatlım ilk body mango di mi ? bende de var =)

TrendKolik dedi ki...

Evet canım gecen gittiğimde almıştım cok sevdim :)
güle güle giy CNm bnm :)))

TrendKolik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...