30 Ağustos 2011 Salı

Bayram Kutlamalarını Yaptık Gelelim Kombinlere


           Bayram,doğumgünüsü POSTU ndan sonra gelelim haftasonu kombinlerine.Haftasonu kombinlerini bugün yapmamın sebebi evde 2 gündür net olmaması.
           Ben tatilde tatile gidemeyenlerin grubuna giriyorum.İş dolayısıyla kaldık buralarda olsun bende sonra yaparım tatlimi diyerekten avutuyorum kendimi :) Eeee gidemedik biyere ama gezdik tozduk bizde.ÇArşı pazar gezdik diyebilirim.Cumartesi günü outlet,avm vs gezdik pazar günü ise ilk defa Kocaeli ulus pazarına gittim.Hiç beğenmedim hiçbişi de almadım boşuboşuna bayram arefesinde kendime eziyet ettim resmen,kalabalık ve sıcak mahvetti diyebilirim.Neler giymişim iki gün ?
           Cumartesi günü klasik diyebiliriz


                Üst:Mango, Jean: Mavi,  Kemer:Mango, Ayakkabı : Zara, Gözlük:Prada

                Pazar günü ise rahatlağı seçtim,iyiki de öyle yapmışım yoksa perişan olurdum  sıcakta ulus pazarında!


                Buarada tekrenk modasına uyup baştn aşağı kahve giydim ama farklı tonlarda ;)
               
                Çanta ve harem pantolon: Adil Işık, Üst: Bershka, Ayakkabı :Koton, Gözlük : Prada, Takılar: Guess




             

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...