8 Ağustos 2011 Pazartesi

KUZEN KINA GECESİ

            Daha önce dayı kızının düğününe gittiğimi yazmıştım.Memlekete Uşak'a gittim.Hiç gidesim yoktu aslında ama gittikten sonra da gelesim olmadı :))) O kadar güzeldi ki anlatamam neyse bunları kına postunda anlatmamayalım daha sonra ;)
             Şimdi gelelim kına gecesine,mecburiyetten öyle iğrenç öyle rezalet bir kuaföre denk geldik ki tam bir hezimet.Malum ramazan öncesi son hafta olması bütün düğünlerinde o güne toplanması ve doğal olarakta kuaförler de boş yer kalmaması demekti.E bu durumda noluo boş ola bi kuaför bulunuo o kuaför de noluyo en berbat kuaför oluo.Berbat olmalı ki boş olsun.Neyse en azından kuaför bulduk dedik ama bulmaz olaydık ben saçımı evde yapsam ondan iyiydi.Anlayacağınız saç fiyasko.Makyaj ise kesinlikle benden çıkma hayatta onlara teslim edemezdim.Zaten ne zaman kuaförlere yaptırsam makyajımı beğenmediğim için,Hep kendim yapma taraftarıyım.
             Saç makyaj ayağı böyle iken kıyafet olayına gelirsek ben çok sevdim.Siyah elbiseyi turuncu ayakkabıyla renklendirmek istedm bence güzel oldu ya sizce?
             Bu arada ben saçlarımı boyattım :))))











                 Elbise : Beymen
                 Ayakkabı : Mango
                 Takılar: Gümüş

2 yorum:

tubitos dedi ki...

canım bu ayakkabıyı mango da ben de görmüştüm, syah elbise altına ayrı bir hava katmış. saç rengin hiç anlaşılmıyor daha net fotolar koysan keşke

TrendKolik dedi ki...

Evet CNm haklisin sac konusunda ancak hiç beğenmediğim icin sacımın ayrıntılı fotosu yok beyazlımı,istediğim at kuyruguydu on tarafım biraz bombalı olacaktı ama B'n evde toplamış çıkmış gibi bile olmadı sonuc,çünkü at kuyruğu icin çekilen fon daha kuaförden çıkmadan tulerdi saclarım:( anlayacağın şanssızlığım hat safhadaymis :((

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...