21 Ağustos 2011 Pazar

PUANTİYE AŞKINA

           Hemen hız kesmeden yeni aldıklarımızı giymekle devam ediyoruz,puantiyeli elbise :) Kendisini pek bi sevdim,eteği uçuş uçuş çok rahat ama tek bi sorun var sanırım beni biraz kilolu gösterdi gibi :( Buarada şu sıralar taktım yandan örgüye,hem kullanması rahat hem değişik bi hava katıyor zaten ben yazın saçlarımı hiç salamam hep topludur,bu örgü sayesinde saçımı tepeden tutturmaktan kurtuldum,farklı bi hava geldi valla:).Bakalım ne kadar daha devam edeceğim örmeye.

               Elbise : İPEKYOL
               Ayakkabı : ZARA
               Saat : SWATCH
              

2 yorum:

modafobik dedi ki...

Puantiye diye haykirasim g eldiii :)

TrendKolik dedi ki...

:)))) ozamn ben de puantiyeeeeeeeeeeee diyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...