25 Eylül 2011 Pazar

Manisa-izmir-İzmit arası

Güneşli bir Ege'den selam ederim.En yakın arkadaslarımdan Mine'min Nişanı için Manisa'ya geldim.Ozlemisim evimi arkadaslarımı,kuzenleri,büyüdüğüm sokakları kısacası tasini topragını herseyini :)) neyse ilk gün daha otobüsten Manisa ya indiğim gibi canım cancanim selinim daha evr bile ugramadan ben ve bavulumu aldığı gibi düştük izmir yollarına attık kendimizi İzmir'in kollarına, guZel sehir tasına tirajına kurban oldugum sehir girdiğimiz andan itibaren icimi huzur kapladı ohhh be dünya varmış dedim.Bornova forum'a gidip yemek kahve mağazalar derken aksamı yaptık ve Manisa yollarına düştük yeniden.eee ben Manisa'ya gelirim de bizim ev boş olur mü evde birsuru kız bütün canlarım yanımda sabaha kadar dedikodu,guZel gunün devamı bir sonraki gunün postu da yarına! Ben şimdi düşer izmir yollarına, hepinizi de öperim,bekle beni izmir ;)
Selin'imle yol-forum dan fotolarla basbasa bırakıp yol yorgunluğunun verdigi yüzümde ki bayginliklar için kusura bakmayın diyorum ;)

2 yorum:

tubitos dedi ki...

ben de çok özledim izmiri. benim için de gez canım. iyi eğlenceler..

TrendKolik dedi ki...

tatlım bol bol gezdim hepimiz için :)) öperim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...