18 Eylül 2011 Pazar

PUANTİYE GİYDİM

Merhaba blogcanlarim dün puantiye giydim,yine puantiyelendim :)) fiyonklu kemer De taktım tam oldu :) dün bana kızın biri geldi ve bisiy Soylucem bana ne giysem yarışması var ya onu katılmalısın bence dedi , ben direk ooo hayır aman aman dedim, teşekkür ederim de ne isim var yahu :D neyse haaa bir de ben dün dikiş makinesi aldım öyle büyük bisi degil öğrenmek için ufak çaplı bisi bakalım neler becerebilicem, cok heyecanlıyım cok :)) şimdi gelelim giydiklerimize eteği kestim elimde teğelledim makinem olmadıgı için terziye diktirmistim ama artık var hihihi , gömlek mango, ayakkabi inci, saat Hislon , bileklik bvlgari, takılar gümüş .
GuZel bir pazar geçirmeniz dileğiyle öperim hepinizi ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...