7 Eylül 2011 Çarşamba

YILAN DERİSİ

YILAN DERİSİ

YILAN DERİSİ by emineunvar featuring embellished dresses



                 Leopar,zebra deseni derken yılan derisi onları sollayarak yazdan bu yana ünlülerinde, markalarında kullandığı desen olarak leopar ve zebrayı bitirdi gibi görünüyor. Kışında devam edecek bu modaya ısınmaya başlasanız iyi olur.
             Leopardan hiç hazetmem ama yılan desenini pek sevdim özellikle Kate Moss'un bu pantolnuna bayıldım deseni ve rengi harika!




                 Bu kış yılan derili çanta çizmelere hazır olun!

                 PRADA
            VALENTINO
           GUCCI


               Jennifer Lopez işin cılkını çıkarmış vur dedik öldürmüş!
             Fergi'nin pantolonu bu trendi sevdirmeye yeter de artar bile öyle değil mi,Kate ve Fergi'nin pantolonları favorim!
             Lady Gaga da Versace elbisesi ile bende varım diyor ;)

            Kim'den hiiiççç haz etmem ama ayakkabılarına diyecek söz yok!
               Kesha uzunnnn ceket mi diyelim artık her ne ise işte,bu tarz on numara ;)

             Laetica Halliday'ın tulumu şahane!! ben yılan derisinde bu rengi çok sevdim.Dolabıma eklenecekler arasında mavimsi morumsu yılan derili her ne olursa olsun ilk sırada ;)

             Benim gözüme takılanlar bunlar yılandan ne kadar tırssam da deseni çok sevdim,siz ne dersiniz leopar mı yılan derisi mi?






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...