17 Ekim 2011 Pazartesi

Gece Diktim Sabah Giydim

Herkese merhaba,haftasonu blogumu boşladim ama telafisini yapicam ;) haftasonu full yağmurlu ve buz gibi gecti,kıs artık tamamen kendini gösterdi çizmeleri montları giymeye başladık nerdeyse atkı bere bile takacağım yani o derece soğuk İzmit.Hatta iki gündür doğalgazı bile actık neyse yeter soğuk muhabbeti gelelim benin dün diktiğim eteğe :)) dün gece 12 de geçtim makinenin basına senelerrrrr once halam Almanya dan anneme getirmismis bu kumaşı hakiki ipekmiş oyle diyor annem :) kumasın dokusu parlaklığı hakikaten cok guZel neyse iste bende uzun zamandır dikmek istiyordum ama yapamam kumasa zarar veririm biraz daha öğreneyim dikişi de dikerim eteği derken dün geçtim basına başladım dikmeye pek de guZel oldu bence sabah da giydim çıktım bakın bakalım beğenecek misiniz?
Bu arada ben dün bir kahve denedim cafe crown turk kahvesi,sırf denemek icin aldım beklentim cok düşüktü ancak cezvede ki kahveden bir farkı yok.ofistekiler icin,ogrenciler icin evinde cezvesi olmayanlar icin birebir!hem de sekerli,orta si bile var! Deneyin derim ;)
Neler giydiğime gelirsek;
Gömlek : ipekyol
Etek : ben diktim
Çizme : Koton
Saat : Swatch
Yüzük : Gümüş

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...