3 Ekim 2011 Pazartesi

Hellooo

Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar, yürekten kucak dolusu sevgiler :)) O kadar cok özledim ki blogumu,yazmayı sizleri anlatamam.E yazsaydın ozaman diyecek olursanız öncelikle artık evde olmadıgımız ve annemin de internetle işi olmadıgı için kapattırmış neti, telefonumdan post giremez miydim girerdim de kırk yılda bir gitmiş memleketime hasret giderdim diyelim. Manisa ya gitmemin sebebi ise hayırlı bir us içindi, canım arkadasim Mine'min nisani.Buarada farkettim ki ben bunlarla ilgili ilk günümde bir post hazırlamismisim olsun silmiyorum ozaman yazdıklarımı devam edelim ozaman :)
Malum kızımızın nişanına az kaldığı için eksik gedik neyi var onları alalım,sac provası yapalım diye buluştuk.Aman yarabbim ne yorulduk ne yorulduk anlatamam, ne zor işlermiş bu isler gözüm korktu valla :)) hihihi sonra bı yemek arası, ardından evlere dağılmada ve sonrasında tekrar aksam buluşmacasi ve bizim evde bütün kızların toplanması.yorucu ancak dolu,bol dedikodulu ve sevdiceklerimle beraber missss gibi birgundu ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...