9 Ekim 2011 Pazar

PRADA GİBİ....

            Prada 2011-2012 kış koleksiyonuna daha önce şu yazımda değnmiştim,yılan derili çizmeler ilk bakışta ürkütücü gelse de zamanla alıştım bir tane  cüzdan alarak alışmaya başladım :)) Neyse gelelim konumuza Prada'nın yılan derili Mary Jane modeli çizmlerini beğenipte alamamaktan korkmamıza gerek yok biliyorsunuz ki saolsun Zara bizi ulaşamayacağımız markalardan uzak tutmuyor.Hemen benzerini üretip biz beğenenlere sunuyor.Bu emek hırsızlığına kızsam mı kızmaam mı bilemedim ama Zara da olmasa napardık diyorum.Yok ya sanırım kızmıyorum 1000 küsur dolarlar da olan Prada çizmeleri alamayacağımıza göre 300 tl civarında ki Zara çizmelere ulaşabilmemizi sağladığı için sen çok yaşa Zara demkten başka çare yok.Napalım parasızlığın gözü kör olsun :)))
                                                   PRADA Mary Jane modelleri
                                                       

                                                                            ZARA
                                       Mary Jane modellerinin aynısı olmasa da benzeri olan çizme


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...