6 Ekim 2011 Perşembe

Ve Manisa Tatilim- kuaför İle devam

Sabahtan beri yazacağım aklımda ama yoğunluktan bı türlü giremedim,zaten telefon olmasa napardim bilmiyorum bilgisayar basına geçemeye kalksam hic yazamayacakmisim :) Steve Jobs'un öldüğü bugün de onların deyimiyle toprağı bol oldun diyorum ve İ-phone gibi bir icati bize bahşettigi icinde sonsuz teşekkür ediyorum :( bide bizim deyimimizle Allah rahmet eylesin diyelim de tam olsun.
Şimdi gelelim bizim Minis'imizin Nişan telaşına.Dünkü yazımda bahsettigim gibi geceden hem Selin'ime hem kendime etek dikiverdim.İlk ogrenmeliklerim olduğu için düz dikiş ama kumaşım oyle güzeldi ki muazzam oldu bence siz ne dersiniz bakalım ?
Postu telden girdiğim için fotolarda karışıklık olma ihtimalinin yüksek olduğunu dusunerekten özür dileyerek sözlerime devam ediyorum.Güne annemin aldığı cıtır sicacikkkkkkk boyozlarla başladım ardından kostur kostur kuaföre.Bol bol simariklik yaptım,hopladim,zıpladim,birsürü fotograf çekildim ve Nişan ayakkabısına kendi adımı kendim yazdım:) Nisan ayakkabısına isim yazılır mı bilmem ama biz yazdık iste hihihi :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...