16 Kasım 2011 Çarşamba

DİZÜSTÜ ÇORAP GİYDİM

    Gecen gün cekim nedeniyle fotolardan farkedilemeyen siyah diz çorap hüsranından sonra,krem rengi dizüstüyle farkedilebilirligi arttırdım hihihi :) haftasonu gitmiştim aslında bugüne koymak kısmetmiş :)
Bu kez dizüstü çorabı tayt üstüne giydim,bütün herkesin yadirgarcasina bakmasına inat,ben ayıla bayıla giydim dizüstü çorabımı nasıl olsa iki gün sonra herkesin ayağına yapışır öyle değil mı ? :D

   Bu arada yeni i-phone kapağımı değiştirdim,daha dogrusu hediye :) pembe kapaktan sonra bir türlü alışamadım bu kapakciga,sanki telefon benim değilmiş gibi geliyor :D
   Ha bir de her yeni yıl da yeni tatlar sunan Starbucks dün itibariyle Christmas açılışını yaptılar,starbucks bir güzel yeni yıl süsleri ve agaclariyla süslenmiş bile.Neyse bu sene ki Christmas içecekleri Fındıklı ve naneli idi,ben naneliyi sevgili ise Fındıklı yi seçti.Naneliyi çok beğendim,naneli çikolata sevenler begenecektir! Fındıklı ise ayrı bir tattı,ona da atılıp bayilip sevgilinin bardağına salça olunca herzamanki ki gibi sevgiliden cevap geldi 'Her zaman en iyi tadı ben seciyorum' hihihi :) gercekten de doğru nereye gitsek en güzel yemeği o seçer ben farklı tatlar arayışına girer sonra beğenmeyip  sevgilininkine salça olurum :)) ama naneli kahve icin bu geçerli değil gercekten çok beğendim.
    Bir de pastamızı süsleyip ismimizi yazmaları ayrı güzel değil mı :)
                           
Tayt:Batik
Gömlek:koton (sevgilinin gecen seneden hediyesi)
Çorap : çorapçı :D
Ayakkabı : Tommy Hilfiger
Saat : Swatch

2 yorum:

. dedi ki...

çok tatlı ve fresh olmuşsun canım :)

xo

♥HeelsAreMyDrugs♥

TrendKolik dedi ki...

çok teşekkür ederim :)
mucks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...