21 Kasım 2011 Pazartesi

I-PHONE 4 TAVŞAN KILIFLAR

        Dün Modafobik 'in blogunda i-phone kapakları ile ilgili yazısında en sonda ki tavşan kapağı görünce,bu ka
pağı isteyişim bir kat daha arttı.Trendyol da satılmış malesef ben göremedim,kaçırdım tavşancıkları diye üzülürken Gittigidiyor ve bikaç site de daha gördüm ancak,kapak kötü vs çıkar diye korkuyorum.Biraz daha beklesem bulur muyum İzmit'te diye düşünüyorum ama çok da beğendim alasım geliyor.Sizce almalıyım internetten,ya da alan varsa hagi siteden almış yazabilir mi?
        Bu arada baksanıza çok tatlılr değil mi?





2 yorum:

essu dedi ki...

çok tatlı benimde cok hoşuma gidiyor bu kaplar ♥

TrendKolik dedi ki...

aynen çok tatlılar dimi,bakalım nasıl sipariş verdim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...