28 Kasım 2011 Pazartesi

KABAK LİFİ

Ne zamandir aklimda yazacagim ama hep unutuyorum.Gecen ay arkadasim kendine alırken bana da almis kabak lifi,saolsun.İlk getirdiginde bu ne dedim ben ilk defa gördüm çünkü hep görüyordum aktarlar da fakat ne işe yaradiğini bilmiyordum,dikkatimi de cekmedi açıkcası.Sana aldım lif bu dedi,şok oldum o kadar sert ki lif niyetine kullanmanin ihtimali yok ben kullanamam dedim,meğerse sıcak suya girince yumuşuyormuş.Acayip faydali kullan bak görüceksin dedi.Bir aydır falan kullanıyorum normal kese gibi kullanıyorsunuz,suya girince yumuşasa da biraz sertligi kalıyor,zaten faydası da sert kalmasında.Vücudu ölü hücrelerden arındırıyor ve masaj yaptiğız ve sert oldugu icinde kan dolaşımını hızlandırdığı için ' kızlar buraya dikkat' SELÜLİT oluşumunu engelliyor.Ayrıca gercekten duştan sonra vücut o kadar rahatlıyor ki anlatamam hala duymayan,bilmeyen,kullanmayan varsa denesin derim.Aktarlarda satılıyor bende ki resimdekinden ayrıca eldiven şeklinde vs. çeşitlerde olanları da var.

2 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

İyi diyorsan ben de alıp deneyeyim bari.Ama ben ilk zamanlar bi heves kullanırım bazı şeyleri sonra ne zaman aklıma gelirse:( Düzenli kullanacaksın ki herşeyi fayda etsin selülite de herbirşeye de.Ama ben de seninle ilk duydum valla.Görüyordum ama hiç dikkatimi çekmemişti açıkçası:)Tşk.ler.

TrendKolik dedi ki...

Dene papiscim acayip rahatlatiyor,hatta nukhet duru 5-10 dakka vucudu kizarana kadar yapiyomus selulitleri engellemek icin,birde bacakta ki batık oluşumunu engelliyor,hatta yüzüne bile uygulayan varmis akne sivilce icin ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...