28 Kasım 2011 Pazartesi

KARL LAGERFELD!

     Karl Lagerfeld,asıl adı Karl Otto Lagerfeld'dir. 20. yüzyılın en önemli tasarımcılarından biri olan Karl Lagerfeld 10 Eylül 1933'te Almanya'nın Hamburg şehrinde doğdu ve modanın başkenti Paris'te yaşıyor.
1980'li yılların başında kendine ait parfüm ve giyim markasını piyasaya sürdü ve uzun kariyeri boyunca Chanel,Fendi ve Chole gibi büyük markalar ile çalıştı.Kendine ait KL markası ise 2004 yılında Tommy Hilfiger'a satıldı.
      Karl Lagerfeld,moda tasarımcısı,reklamcı ve fotoğrafçı kısacası tam bir düşüce adamı.Siyah-beyaz renk ve gözlük ile bütünleşmiş bir kişi olarak beynimize kazınan Karl lagerfeld bu görüntüsü ile moda prensi olmasının yanında birçok şeye konu olmuş.Kolyeleri,bibloları hatta Karl lagerfeld hayranları için tasarlanmış Chanel tişörtleri bile var.Tişörtlerin fiyatı yaklaşık olarak 15$ civarında.

CHANEL-KARL LAGERFELD TİŞÖRTLERİ


         TOKİDOKİ MARKASI'NIN TASARLADIĞI KARL LAGERFELD VİNİL FİGÜRÜ
 

         YAZBUKEY-KARL LAGERFELD KOLYE


      Karl Lagerfeld enerjisi,duruşu,tasarımları ve o karşı konulmaz büyüsü ile çalıştığı tüm markalarla iyi işler çıkartmıştır.Karl Lagerfeld,çalıştığı tüm markalar ve kişilerin albenilerini arttırdığı gibi iyi yerlere taşıdığı için ellerinden geleni yapıyorlar hatta söylentilere göre görebilmek için Karl Lagerfeld'in gittiği restoranlara gidip öğle yemeklerinde tesadüfen karşılaşmış gibi yapanlar bile varmış.Bu açılardan bakarsak Karl Lagerfeld için modanın prensi denmesi söylenebilecek en iyi söz!
       Karl Lagerfeld birçok marka ile işbirliği içine girdi ancak ben yakın zamanlarda en çok dikkatimi çeken Coca Cola Diet çalışmasına bayıldım.Sınırlı sayıda üretilen şişeler tam koleksiyonerler için.Bu şişeler de kola içmek bir keyif olsa gerek!Orjinal mi emitasyon mu bilemiyorum ancak Gittigidiyor da şişeler satışta meraklılarına.


      Rachel Bilson'un oynadığı ve Karl Lagerfeld'in çektiği reklam filmini hepiniz bilirsiniz.İşte o kısa film tanıtımında Karl Lagerfeld'e sormuşlar.Kanımca biraz saçma bir soru olmuş ama soru şöyle: 'tatlı yemediği halde niçin magnum için bir film çektiği' Karl Lagerfeld'den soruya kapak niteliğinde gelen cevap ise şöyle ; Reklamcılığı moda içindeki işimi ve fotoğrafçılığı seviyorum ama film çekmek daha önce yapmadığım birşeydi eğer tek bir iş ile ilgilenseydim sıkılırdım diyor ve de şöyle devam ediyor; yiyebilseydim dondurma yerdim.Don Perignon Şampanyaları için reklam hazırladım ama içki içmiyorum ve ben elbise tasarımcısıyım ama elbise giymiyorum.


RACHEL BİLSON-KARL LAGERFELD

     KARL LAGERFELD'DEN MODA TAVSİYELERİ İSE ŞÖYL;

   1- Bir kıyafeti, vücudunuza yakışırsa alın ; askı da beğendiğiniz için değil?
   'Çok beğendiğiniz pantolon için ölüyor olabilirdiniz ama kalöalarınızı büyük gösteriyorsa yapılacak tek şey var ondan uzak durmak!Bu kural herşey için geçerli.Sadece üstünüzde güzel duranı alın; şimdi yakışmayan sonra da yakışmaz!'
   2- Basit bir tişört, jean ve ceketin gücünü asla hafife almayın.Bu kombinasyon herzaman en şık olanıdır.
   'Bir elbise her daim iyi bir seçimdir.Ama gün içinde oradan oraya koştururken rahatsız edici de olabilir.Kot pantolon ve tişört herzaman daha iyidir.Sade görünmek için aksesuvarlar ile kıyafetinizi zengileştirebiirsiniz.'
   3- Birçok insan makjajsızken harika görünür eğer iyi bir cildiniz varsa ona sahip çıkın!
   'Eğer gerçekten doğal bir güzelliğe sahipseniz lekeleri ve kırmızılıkları saklayacak kapatıcıya da ihtiyaç yoktur.Rus süpermodel Sasha Pivovarova güzellik sırrının az makyaj yapmak olduğunu söylüyor.'
    4- Bir kadın siyah küçük elbise ile asla fazla veya az şık giyinmiş olamaz!

    Karl Lagerfeld,herşeyde olduğu gibi insan ilişkilerinde de başarılı bir insan fazlasıyla vefalı öyle ki çalışanlarıyla da arasını iyi tutmayı ve onları yüreklendirmesini çok iyi biliyor.Söylediği şu sözler benim böyle düşünmemi sağladı;
'Ben fikirleri olan bir adamım; fikir üretirim ama benim fikirlerimi hayata geçiren o insanlara da hayranım.Elbiseleri dikerken saatlerce vakit harcıyorlar.Benim fikirlerim onlarda yok ama onlrın sabrı da bende yok!' demiş.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...