5 Kasım 2011 Cumartesi

Selamlarr

Bır haftadan beri bloguma degil yazmak acmaya bile vaktim olmadı.Hatta twitter delisi ben twitter a bile ara Ara bakıp bakıp kaçtım.Uzun süredir yokluğumun sebebini twitterdan takip edenler bilir etmeyenlere ise hemen izah edeyim,bildiginiz uZere saat ve takı mağazam var iste biz mağazanın konseptini hatta komple tükkanı değiştirdik desem yeridir,çünkü tükkan kiosk bu sebeple tamamen yeni bır mağaza oldu pek de guZel oldu bır kaç eksiği var tamsmlaninca koyarım yeni halini artık :)) ama azcik birazcık görünecek:))
Bu arada nasıl yoruldum nasıl yoruldum anlatamam,iki gün boyunca avm de sabahladik resmen ve iki günde toplam da 5 saat uyudum :( acayip yorucu olsa da sonunda mukkemmeliyete ulasında tüm yorgunluk bitti gitti :)))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...