19 Kasım 2011 Cumartesi

YAKA

        Uzun zamandır aklımda olan bişey var ki,yaka yapmak! Bebe yakalı ne görürsem bugün deneyeceğim diyorum ancak nerden başlayacağımı bilmedğim için hep erteliyordum,taaa ki bugün karşılaştığım Peter Pan yaka dıy projesi ile. Tüm Dünya'nın hayran kaldığı Honestly-Wtf yapmış bize de sunmuş bile.Bakın bakalım, bana ilham olan bu proje size de ilham olsun.
        Kullanılan malzemeleri fotoğraflamış ve adım adım anlatmış Honestly ancak kendi websitesine ulaşarak ayrıntılı görmek isterseniz IŞINLANIN.Bu arada bilmeyenler varsa o alet kemer,deri vs. delik açmak için kullanılıyor.Almak isteyenler kemer deliği açmak için kullanılan alet diye araştırabilirler.





          En kısa süre de bu yakadan yapıp paylaşacağım ;)


          Derseniz ki ben bu kadar becerikli değilim ya da vaktim yok yapamam o zaman size başka bir önerim var.Bugün Fashion House By Zeto 'nun blogunda gezerken gördüğüm cici yakalar ise mükemmeller,pembe rengini çok beğendim.İsterseniz kendisine sipariş verebilirsiniz,ayrıntılı bilgi ve iletişim  için ise hemen bloguna IŞINLANIN ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...