15 Aralık 2011 Perşembe

....

Herkese merhaba,1 haftadir bloga yazamiyorum hatta giremiyorum sadece guzel yorumlarinizi okuyorum.Yeniyıl hediye cekilisine yogun ilgi var bu da beni cok mutlu ediyor.Katılan herkese tesekkur ediyorum.Peki neler mi yapiyorum?Yeni yıl öncesi yogun bir sekilde calisiyorum,yeni ürünler,stoklar ve en guzeli yeniyıl icin süsleniyoruz.Bunun yaninda bosda durmuyor alisverise de devam ediyorum.Tutamiyorum kendimi,urunlerim kargoda gelmesini bekliyorum.Mangodan super fiyatlara cantalar aldim.Sadece magazalarda degil Mango online shop'ta da indirim var biliyorsunuz ki,bilmiyorsan hemen ışınlan süper indirimler var.Neyse alısveris maceraları sonra ki posta,sadece birkac kareyle gorusmek uzere diyor ve kaciyorum. ;)
Buarada Noel babacık nasıl ?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...