29 Aralık 2011 Perşembe

BOWLİNG - KARTİNG

Dün akşam beni uykudan kaldırıp 'Hadi bowlinge gidiyoruz' diyen arkadaşlarıma o an kızsam da,dönüşte iyi ki de gitmişim diyorum çünkü acayip eğlendik.Uykusuzluk yorgunlukta neymiş peehhh :)
 
Aslında amacımız önce bowling ardından paintball oynamaktı.Korkudan oynamak istemem üzerine dolu olması denk gelince bu plan suya düştü tabi ki! Sevinmedim desem yalan olur.O zaman karting yapalım dedik ve önce erkekler yarıştı.Ardından kızlar.Temkinli davrandık aşırı hı çarpışma sıkıştırma yok baştan anlaştık :) Nihayetinde sonlara doğru sürmeye ısınınca hırs aldı başını gitti,çarpışmalar aldı verilen sözlerin yerini ama ben hiç çarpmadım kimseye :)))

Böyle de ciddi poz veririm sanki Rally deyim :) hihiihi
 
   Ardından kalabalık olduğumuz için uzun süren bowling turnuvasında birinci olamadım ama eğlendim daha ne olsun :)
 
Ve haftaya yine yapalam vaadleriyle günü sonladık.Bakalım tekrarı olacak mı ? :)

1 yorum:

tubitos dedi ki...

oyy öyle neşeli arkadaşlara can kurban yaa. fotolar pek şeker tatllı şu bowlingi bi türlü beceremedim ben :) karting fotoları faworim oldu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...