20 Aralık 2011 Salı

GÜZEL BİR GÜN DAHA!

   Bugün Tuğba'mlaoutlette buluştuk.Bol bol gezdik,yedik içtik,alışveriş yaptık,çok çok güzel birgün geçirdik.Millet gider Mersin'e biz gideriz tersine misali alışvriş sonrası içilmesi gerekn kahveyi alışverişten önce içiverdik :)) Enerji depolamış olduk o ayrı ;)

Kahve keyfimiz biraz uzun sürdü ama muhabbetimiz pek keyifliydi.Nihayetinde kahveler içildi muhabbetler edildi.Sıra geldi en mükemmel ana! Alışveriş başlasınnnn ;) Eee outlete gelinirde Mango'ya girilmez mi zaten ilk ve tek daimi durağımız orası,bizim için outlet = Mango + Watsons demek! 
Dolabıma yeni eklenenler! Hoşgeldiniz yakın zamanda benim için değeri kalmayacak ciciler :)
  
Mango ardından hemen Watsons'a  dalıp orda da yarım saat vakit geçirdik,aslında uzun uğraşlarla seçip sadece kasaya başka şeyler de alıp hepsini bir geçirelim diye emaneten bıraktığımız ürünlerin bizim yerimize başkasının sanılıp,başkasına verilmesi!Garip olan da alan kişi o ürünleri seçmediği halde nasıl farketmedi kendisinin olmadığını,orası muamma işte!  Neyse biz tabi hiçbirşeyden habersiz son alınanları da sepete ekleyip hesabı ödeyelim diye gittiğimiz kasada bu kara haberle karşılaşınca hüsrana uğrayıp,sil baştan tekrar seçtiğimiz ürünleri hatırlayıp almaya çaıştık.Arada unuttuklarımız olmuş ki onu da çıktıktan sonra anladık!

  Buarada Watsons'ın hazırladığı bu yeniyıl paketleri hediye için süper fikir,ben pek beğendim belki işinize yarar! 
 
 

Watsons'dan benim olanlar ise;
   Alışveriş bitti,eee kahvemizi de zaten içmiştik.Daha fazla yorgunluğa dayanabilecek gücümde kalmamıştı zaten ki eve gitmeye karar verdik ama önce yeniyıl temalarıyla süslenmiş bu yerde fotoğraf çekilmeden olmaz dedik telefonla ne kadar çekilirse o kadar çekildik işte:)
 
 
 

Ve bugünkü kombinim ise daha önce yayınlamıştım hatırlarsınız,kendi el emeğim göz nurum eteğim,düz sade bir etek olsa da ben diktim işte o yüzden değerli :))) Üst Mango,kahverengi ceketim İpekyol,çizme Koton,saat Casio.Bu saatimde Yeniyıl hediyesi verdiğim saat, hala devam eden hediye çekilişine katılmak için zaman dolmadan  tık tık!

  Bu arada sevgili Tuğba'nın film,müzik,festival ve daha birçok şeyleri anlattığı blogunu takip etmek isterseniz tık tık

3 yorum:

GüzelGül dedi ki...

ne güzel seyler onlar öyle :) bayildim ve outfitinde cok tatli görünüyor :)

Mein Blog/Blogum

TrendKolik dedi ki...

Güzelgül, tesekkurler sekerim ;)))

Adsız dedi ki...

tatlımmm yüzük parmağındaki yüzük harikaaa :) Urfa'da bir gün olsun böyle şeyler bulsam şaşarım!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...