5 Ocak 2012 Perşembe

Celine Spring 2012

        Dünkü 'Bugün Beğendiklerim' köşesinde paylaştığım Celine çantadan sonra 'hepsi çok güzel ama hepsini niye paylaşmıyorum' diye beynime bir sinyal gelince,hadi koyul yazmaya Trendkolik dedim ve Celine'in 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonunda ki çantaların hepsini ayrı ayrı sevdim,herbirini nelerle kombinleyebileceğimi hayal ettim.

       1-
         Örneğin böyle bir kombin ile aşağıdaki  çantaları takardım!





         2-

     
         Bu tarz bir kombinle ise şu çantayı,
          Hatta şunlar da olur dimi kızlar ;)


     
        3-
         
Böyle bir kombinle ise bu iki çantayı kullanırdım!


         4-
          Peki bu kombine hangi çantaları alırdım ?


 Siyah-beyaz kombinime renkli çantlar hava katabilir öyle değil mi? ;)))

         Ben Celine 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonunda ki çantaları böyle ve daha farklı şekillerde kombinlerdim.Tabi koleksiyonda ki her çantaya kombinlerimde yer veremedim.Hepsine tekrar göz atarsak ;)














 Mükemmeller!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...