8 Ocak 2012 Pazar

ISABEL MARANT SS 2012

      Isabel Marant tasarımlarına ağzım açık bakıyorum desem yeridir,gerçekten çok beğeniyorum çünkü günlük giyilebilecek kıyafetler ,en azından sadece defilelerde mankenlerin giyebileceği kıyafetler olmamasından da olsa gerek!Özellikle kazaklar en beğendiklerim oldu.Bildiğiniz üzere salaş kazakların etek,şort üzerine kombinlenmesi bu kış ki trendlerin başını çekmekle birlikte benim de başımın tacı oldular.Ben pek çok sevdim,belki de bu sebeptendir ki kazaklar beni en çok etkileyenler oldu!





 
Ve Isabel Marant'ın 2012 koleksiyonunda en dikkat çeken detay ise batik desenlere bolca yer verilmesi!








               Ve tabi ki dantel 2011 yazı gibi 2012 yazında da etkisini sürdürüyor!




            Açıkcası tüm koleksiyonu çok beğensemde look'ların hepsini yükleyerek göz yormaktansa daha fazlası için sizi Isabel Marant'a yönlendiriyorum ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...