20 Şubat 2012 Pazartesi

BURBERRY PRORSUM AUTUMN/WİNTER 2012

    Burberry Prorsum defilesini canlı canlı izlemek için saatini bildiren mail üzerine bugün saatimi 18:00 e ayarladım ama malesef  izleyemedim ama fazlaca zaman kaybetmeden sıcağı sıcağını şimdi izledim!Keşke gerçekten canlı canlı izleme fırsatım olsaydı ne güzel olurdu,neyse ki buna da şükür değil mi :) 
    Defile de öne çıkan peplum etek ve ceketler,eteklerde ki volanlar ve mini şişme montlar! Ve asıl şahane olanlr ise tabi ki de Trenchcoat'lar! Trenchcoat'lar da da peplum tarzı sıkça karşımıza çıkıyor ve hepsi de birbirinden enfesssss! Ama benim gönlümü çalan bir tanesi var ki ba-yıl-dım! 
    
    Defileyi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Defile için tık tık!

     İşte benim gönlümü fetheden güzellik bu! Nasıl ama! 
Görseller ve daha fazlası için Burberry.com'a!













   

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...