25 Mart 2012 Pazar

HERKES İYİ Mİ?

Güzel bir pazar gününden hepinize selam ederim kızlar! Keyifler yerindedir umarım .)) Zira güne kötü başladım da :( Bilgisayarı bozdum saatlerce tamir etmeye calıştım ama başaramadım üstüne de elime elektrik çarptı ve yarım saattir telden post girmeye çalışıyorum foto limitiniz doldu diyor kafayı yiyicem :S Günümün geri kalanının iyi geçmesini ve hepinize musmutlu bol gezmeli bir pazar dileyerek kombine geçiyorum! Eger bu post sizlere ulaşabilirse

Blazer : Mango. Jean : Levis. Tişört: H&M


5 yorum:

Doğanay / Tuğba dedi ki...

kolyene bayıldık çok şık gözüküyorsun :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

TrendKolik dedi ki...

DOĞANAY/TUĞBA ; TEŞEKKÜRLER KIZLAR ;) YAZMAYI UNUTMUŞUM KOLYEM KOTON
SEVGİLER.

begum begum huuu dedi ki...

Geçmiş olsun bilgisyarın için:( Ama sen pek güzel olmuşun düşünme bunları geçmiş gitmiş olsun çok şıksın tatlım:)



begumyagci.blogspot.com

Modamla dedi ki...

Hoş ve zarif :)

www.modamla.com

TrendKolik dedi ki...

BEGUM ; TESEKKÜRLER ABİM SAOLSUN KENDİNE GETİRDİ BİLGİSAYARI :))

MODAMLA ; COK TEŞEKKÜRLER

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...