25 Mart 2012 Pazar

VİNTAGE SHIRT

Bu aralar desenli gömleklere takmış bulunmaktayım.Eee doğal olarak dimi her marka desenli vintage gömleklere yer verince bir anda tutkunu olbiliyorsunuz! Bir de benim gibi gömlek giyenlerdenseniz işte fırsat,farkındalık yaratmak için desenli gömleklere dolabınız da yer açın!
Ben bir adet Mango' dan edindim hem de pek ucuz fiyata, görmek isterseniz buyrunuz!
Asıl çok istediğim desenli gömlek var ki, görmeyeniniz kalmamıştır sanırım,ben gördüğüm anda vuruldum o derece, sırf bu Zara gömlek için İstanbul'a gitmeyi dört gözle bekliyorum!!!
ZARA

VERSACE VİNTAGE

VERSACE VİNTAGE


BALENCIAGA
 
D&G

 
ETRO

 
MOSCHINO VİNTAGE

MOSCHINO VİNTAGE

4 yorum:

What's Next dedi ki...

versace vintage süpermişş :) aslında vintage ürünler satan dükkanlarda bu tarz bi sürü ürün bulunabilir, araştırmak lazım :)

TrendKolik dedi ki...

What's Next ; aynen vardır kesin,bizim burda bildiğim bir tane 2. el satan biryer orda da sadece çanta ve türevleri var kıyafet yok malesef:( ama sen bulursan bana da söyle belki de yolum düşer :))

begum begum huuu dedi ki...

kesinlikle D&G diyorummmm eskiden annemin vardı sanki böyle bi gömleği ben gene dolap karıştırayım:)



begumyagci.blogspot.com

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

bu desenlerde aklıma ilk versace gelir zaten, zara ve stradivariustakiler en güzelleri bence..

http://aysstyle.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...