3 Mayıs 2012 Perşembe

ANNEME NE ALSAM?

 Anneler gününe ne kadar kaldı, 10 gün mü? Çok az kaldı ve hala hediye alamadın mı? Merak etme ben de daha hiçbirşey almış değilim ama neler alabilirim düşündüm!
Ben alabileceklerimin listesini çıkardım belki size de ilham olur. ;)

Öncelikle hediye arayışına girdiğimde şunu farkettim; ben annemden çok evi için hediye bakıyorum dedim kendi kendime.Bugüne kadar da hep böyle oldu,hep evi için hediye aldım oysa ki bu 'anneler günü' niye kendisine kişisel birşey almıyorum ki? Diye düşünsemde yine hediye olabilecekler listesinde ev eşyaları başı çekti.Ama benim annem bunlarla da mutlu olur ki...

İlk olarak cıvıl cıvıl çiçeklerden oluşan English Home var. Hem de Anneler Günü dolayısıyla %50'ye varan indirim de varmış benden söylemesi!





Annem bana bu Esse'nin Essenso Ecotouch reklamları döndükçe 'aa bak bu tencereler çok sağlıklıymış'
dediği aklıma geldi ve hemen bu seramik tencerelerde hediye listemde yer aldı.
 Aslında kendime almayı düşündüğüm bir ürün Tefal Actifry! 1 kaşık yağ ile kızartılan kızartmalar beni çok cezbetti.Gerçi patateslerin parmak patates olmaktan çıkıp elma dilim patates kıvamına dönüştüğü rivayetleri dönse de benim için problem değil çünkü ben elma dilim patatesi de severim. :D
Gel gelelim annem bu ürünü kullanır mı kullanmaz mı işte onda bir düşünclerdeyim!

Annemin evi için düşündüğüm hediyeler bunlardı, gelelim şimdi kişisel hediyelere.

Bir el çantası veya ayakkabı!
MUDO

HOTİÇ
Hergün giyebileceği rahat gündelik bir ayakkabı!


Şal da olabilir benim annem çok sever!

VAKKO

VAKKO


Peki ya parfüm nasıl olur?
ARMANI DIAMONDS
Mücevheri andıran şişei ile bu parfüm şık bir hediye olabilir!


Benim annem Sebamed kremleri kullanır bildim bileli! Ve yaz kış  kesinlikle sürmeden dışarı çıkamaz! Çok sık kullandığı ve daima ihtiyacı olabileceği için bu seti alabilirm!


Ya da takı alabilirm.Guess'in orta yaşlar için en beğendiğim takısı.Ben bileklik ve yüzük seçtim!


Ya da bir saat olabilir mi? Senelerdir var olan bir model olsa da yine benim beğendiğim Swatch'ın yaprak modeli ince saati!

SWATCH - SFK300G


Ben bunları düşündüm ve içinden birini seçeceğim! Peki sizin hediyeniz hazır mı ya da ne almayı düşünüyorsunuz belki siz de bana ilham verirsiniz?

2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

biz 2 anneyede mudoda çanta aldık gayet güzellerdi:)şiddetle tavsiye ediyorum :))) benim annem ew eşyası alsam kafamda kırabileceği için o taraf hiç bakmadım ama english home indirimini bi değerlendirmek lazım:)


begumyagci.blogspot.com

TrendKolik dedi ki...

Begüm ; haha ben hala ev eşyası pesindeyim ama mudo da ki çantaları bende çok beğendim .)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...