10 Mayıs 2012 Perşembe

SİVRİ BURUN SEVERLER :)



8-9 sene önceydi sanırım tam hatırlamıyorum ama yine sivri burunlu ayakkabılar modaydı hatta annemin ayakkabılarıı giyer giyer dolanırdım evde düşmeleri de unutmayalım.O zamanlar bir anda sivri burun modası kalkınca benim pek sevdiğim evde giymekten zevk aldığım,düşe kalka ayağımdan çıkarmadığım annemin o pek sevgili ayakkabılaırı 1-2 sene sonra bizim eğlence kaynağımız olmuştu.Dalga geçerdik ıyy ne iğrenç nasıl giydiniz bunları vs. vs. derken geldi zaman geçti zaman başladı yine sivri burun modası!
Geçen sene sinyalleri başlamıştı aslında nerdeyse birçok blog da karşımıza çıkan ve rtık bizlerin blogger ayakkabısı diye nitelendirdiğimiz Zara'nın pek sevgili şu modeli ile başladı sivri burun aşkımız en azından benim için öyle oldu.

 Hatları daha yumuşak olan bu model sevdirdi bize sivri burunu şimdilerde Zara da her rengi mevcut hatta Koton'da da renk renk bu modeller rafllarda yerini almış.
Sadece daha pahalı markalarda veya Zara,Koton vb yerlerde de değil sokak aralarında ki ayakkabıcılarda hatta pazarlarda bile rengarenk sivri burunlu ayakkabılar en baş köşede yerlerini alıyor.İster yüksek,ister alçak topuklu ister daha keskin hatlara sahip isterse daha yumuşak sivrilere sahip bir çok modele hemen hemen heryerden ulaşabilirsiniz.

Tabi bu söylediklerimin hepsi sivri burun severlere ...
;)

5 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

ay ama annelerimizin 8 9 sene önce giydikleri bunlardan çok daha sivriydiler :) onlarla göz çıkarabilirdin:) bunlar daha kibar daha şık beğniyorum ben :)


begumyagci.blogspot.com

TrendKolik dedi ki...

Begum ; hahaha aynen annemde bir tane vardi beyaz aman tanrimmm :D umarim sivriligi ilerletmezler :D

Aysegul Uluc dedi ki...

evet 6-7 sene evvel benim de dolabim bu sivriler ile doluydu ama sonra gittik yuvarlak burunlari aldik ve alistik, simdi donmesi zor geliyor bana :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

TrendKolik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
TrendKolik dedi ki...

Ayshe rose ; ah ah keske atmasaydin dolap detoksunun zararlari :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...