5 Mayıs 2012 Cumartesi

YENİ ÜRÜN - ISABELLE DUPONT MASCARA/VIBRANT

Gecen gün Gratis'te kasada dikkatimi çeken bu mascarayı düşünmeden denemek için aldım.Aslında ilk dikkatimi çeken rengiydi.Metalik mor renk göz alıcıydı.Sonra satış elemanı o ürün yeni geldi ve sadece Gratis'lerde var ayrıca titresimli dedi.Ben de merak ettim ve denemek için aldım üstelik fiyatı da 15 TL idi.(Bu arada yeni TL işaretini bulamadığım için eskisi ile devam )
Aldım eve geldim ve hemen denedim.3 kademeli titreşimi var,hafif,orta ve hızlı.Ben ilk denediğimde gıdıklandim çok ilginç bu sebeple önce 1. Kademeden başlatıp sonra hızını arttırıyorum.o kadar rahat ki en küçük kirpiklere bile ulaşıyor ve hem volume veriyor hem de uzatıyor.Kesinlikle tavsiye ediyorum.yolunuz Gratise düşerse alın derim zira internet satış fiyatlarından çok çok düşük!

Not : Görseller iPad ile çekildiği için kalitesi biraz düşük !

2 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Çok merak ettim. Flor Mar'da da var böyle pilli döner rimel onu da çok methediyorlar. Güle güle kullan Eminecim.

TrendKolik dedi ki...

Tesekkurler ablacim .)) ama bunun digerlerinden farki pilsiz olmasi :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...