25 Haziran 2012 Pazartesi

Tatilin T'sini Duymak İstemeyenler

Yazın geldigini twitter ve instagram a koyulan ayak fotolarindan anliyoruz artık!
Her tatile çıkanın illa ki denizde ojeli ojeli ayak fotoları oluyor!
Ben yapmadım mı yaptım tabi ama şuan pek bir gıcık oluyorum o fotolara! Kıskanıyorum hasedimden çatlıyorum yani o derece ama siz görürsünüz ben de bir gideyim de o fotoların alasını koyicim böyle çarşaf çarşaf :D
İşte böyle tatile gidenler şuan denizin tadını çıkarırken bizde kuytu köşelerde çekilmis fotoları postlamaya çalışıyoruz :D
Sizlere iyi tatiller biz iyiyiz böyle dimi tatile gidemeyip çıldıranlar grubu?
Biraz kombin biraz da instagram da paylastıklarıma yer verip bir dahaki postta görüsmek üzere diyerek isimin başına geçiyorum!
;)

2 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Ben de şuan için İstanbul'da mahsur kalan gruptayım canım :) O ojeli parmakları tek tek kopartmak lazım :)) Ama olsun sıra bize de gelecek ;p öptümmm

TrendKolik dedi ki...

Ayni kaderi paylasiyoruz desene aynen sira bize gelince bizde alaasını yapariz :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...