2 Temmuz 2012 Pazartesi

2 Gün 1 Tayt / PART 2.

2 Gün 1 Tayt / PART 1. için tık tık...

Bu kez yine sarı giydim ama yine siyah tayt ile kombinledim!
Bu hafta sonu siyah tayt kurtarıcım idi hatta babet ve spor ayakkabı!
Rahatlığın dibine vurdum hatta bugünde o rahatlıktan vazgecemeyip sandalet giydim bi süre böyle takılabilirim ;))
Bu arada fotolardanda anlayacağınız üzere püfür püfür esen rüzgar saçlarımı kontrol edebilmemi biraz zorlasa da nihayet çekebildik!
Etek giyenler ne yapsın degil mi ben bir saçımı kontrol edememişim cok mu ?
:D

2 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sacın basın dagınık magınık hıc farketmez her turlu kabul edeız bız senı
yalnız o kolyeyi bok begenım ya gomlegınle hem de

TrendKolik dedi ki...

tesekkür ederi cnm :D
b yerine ç olacaktı herhalde hihihihih :D :D :D
bu arada sırada ki postu beklemeni tavsiye ederim ;)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...