21 Kasım 2012 Çarşamba

DİZİ ÖNERİLERİ

Bazen her bölümünü merakla bekleyeceğim bir sonra ki bölüm de ne olacak diye sabırsızlanacağım dizi arayışına geçerim.
Ama iyi midir değil midir başlamaya değer mi diye araştırır dururum.
İşte eğer siz de bu aralar dizi arayışındaysanız sizlere nacizhane birkaç önerim olacak.

ONCE UPON A TİME
Aslında bu diziyi size daha önce de şu post da önermiştim.Ancak en beğendğim dizi olduğu için tekrar etmek istedim.
Masalları seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.

REVOLUTION
Tüm dünya da elektriğin biranda bir daha gelemeyecek şekilde kesildiğini düşünün!
Ve insanların çaresizlik,korku ve açlıktan birbirlerini katlettiklerini!
Düşüncesi bile kötü değil mi izleyin ve görün !
Oldukça sürükleyici bir dizi.

666 PARK AVENUE
666 Park Avenue adresinde The Drake apartmanında yaşamak için can atan bir çift düşünün.
The Drake'te sahip olmak istediğiniz herşey ama herşeye Drake'in sahipleri Doran'lar tarafından sahip olabiliyorsunuz.
Ama sahip oldukalarınızın karşılığını istedikleri şekilde verdiğiniz sürece, eğer istekleri yerine gelmezse apartmanın karanlık duvarlarına gömülüp kalıyorsunuz.
İşte bu esrarengiz doğa üstü olayların geçtiği apartmana yönetici olarak gelen genç çiftin içine düştükleri akıl almaz olayların anlatıldığı bir dizi.

5 yorum:

alice dedi ki...

once upon a time benim de en sevdiklerimden! :) bunu seven birinin diğer tavsiyelerini de göz önünde bulunduracağım! ;)

TrendKolik dedi ki...

Teşekkürler :))) umarım diğerlerini de seversin :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

selam =)
once upon a time ı izlemek isterim bende,masal ve fantastik dünyaları seviyorum :) hangi kanalda ve ne günleri/saatleri ?

TrendKolik dedi ki...

Revolution pazar günleri akşam 10 da cnbc-e de cıkıyor.
Ama diğerleri ve revolution da dahil olmak üzere ben internetten izliyorum. :)

Grace Happy dedi ki...

1 ve 3 cok severek ızlıyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...