20 Mart 2013 Çarşamba

YENİ SAÇ BAKIM SETİM GLISS

Ben şampuanlarımı devamlı değiştiririm.İyi midir kötü müdür bilmiyorum ama devamlı aynı şampuanı kullanmamak gerekli diye duymuşluğum var. Belki de yenilerini denemek işime geldiğinden değiştiriyorumdur kimbilir! : D
İşte yeni şampuan arayışındayken Pantene'nin bakım setini almayı da düşünüyordum ancak Gliss'i çok sevdiğimden olucak bu siyah ambalajlı serisi beni hemen yanına çekti.3 kat daha fazla keratinli olması da bu seti almamın kaçınılmaz olmasını sağladı.
Saçlarım artık fönden ,düzleştirmeden ve boyalardan dolayı çok yıpranık ve kuru!
İşte bu ultimate serisi de yıpranmış ve kuru saçlar için.Benim düşüncem Gliss'in bu siyah serisi saçları yağlı olanlar için uygun olmadığı yönünde, bu sadece nacizhane fikrim.
Dört kez kullanılmış ve test edilmiş ve benim için 10 puan almıştır.
Ben şampuanını,maskesini ve banyo sonrası sıvı spreyini aldım.Maske olduğu için extrada saç kremi de kullanarak saçı ağırlaştırmaya gerek olmadığını düşünüyorum.
Bu üçlü sayesinde banyo sonrası saçlarım yumuşacık,parlak ve mis gibi kokuyor.
Yalnız Gliss'in sarı renkteki Argan yağlı serisinin kokusunu tek geçerim orası da ayrı.
Alt tarafı şampuan ne çok anlattın yahu demeyin! Ne diyor reklamlarda Hakan Akkaya ve Özge Ulusoy ''Moda saçtan başlar.''







Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...