14 Ağustos 2013 Çarşamba

#DİRENSORT

Şahsen günlük hayatımda şort giyen birisi değilim öyle çokta sevmem; mesela eteğin hastasıyımdır fakat şort giyenleri bugüne kadar ne eleştirdiğim ne de hafızama aldığım olmuştur.Dikkatimi bile çekmemiştir.Heeeee ben bakarım ama güzel bir şort görürsem beğendiysem şortu incelerim modavari yani.
O malum yazıyı yazan hanımefendi yememiş içmemiş nerede şortlu bir bayan görse belleğe almış.Sonra bunları kafasında birleştirmiş ''hmm bak bu hastanede giymişti öteki markette şu diğeri varya en yaşlı olanı işte o da cenazede giymişti bunlar hükümete tepki olmalı hem ben bu yazıyı böyle de yazarsam daha iyi yaranırım bakarsın penguenlerin şahı olurum''düşünceleri çerçevesnde yazmış olmalı.
Ben de nacizhane fikrimi söyleme isterim ;
Bir kere kime ne kimin ne giydiği ne ettiği kimi ne ilgilendirir.Beğenmezsin etmezsin olabilir o köşe sizin köşeniz istediğinizi de yazarsınız da bunu sorun haline itmeye sebebiyet verecek söylemlerinizde ki amaç nedir yahu? O yazının sonuna niçin kutuplaşma yapacak cümleler ekliyorsunuz.Emin olun kimse markete vs giderken sizin o bağnaz düşüncelerinizin bir gramını bile düşünerek giyip çıkmamıştır.


Şimdi gelelim asıl bu postun konusuna.
Şort severler, aslında ben nerdeyse tüm bloggerların bloglarında stil postları yaptığı ve bu sezonun en hit parçalarından olan zarf şortlardan bahsetmek istemiştim ta ki yoğunluktan daha yeni gördğüm o gereksiz yazıya kadar.Neyse diyeceğimizi dedik ve daha fazla uzatmaya gerek yok zaten twitter da yeterince içimizden geçenleri söylemişler.

Hadi bakalım zarf şort modasının tavan yaptığı şu sıralarda bu post tüm şortseverlere gelsin mi?
#dirensort










4 yorum:

What's Next dedi ki...

bu yazıyı yazanın esas alanının ekonomi olması bir de? gündem üzerine yazan biri olur, yandaş der geçersin.. bu profesyonel olamamanın bilmem kaçıncı boyutu sanırım! skort'lara gelirsek bence tam kuzey stili, beğeniyorum da yakıştıranların üstünde görünce ama ben denemeye cesaret edemedim açıkçası :)

TrendKolik dedi ki...

@whats next aynen canım sorunda o ya zaten herkes alanı neyse onu yazsa sorun yok senin alanın ne yazdığın ne !!!
şortlara gelince ciddi anlamda bende çok beğeniyorum.seninde çok iyi kombinleyeceğine eminim ben öpüyorum

Adsız dedi ki...

bunları ben etek sanıyordum şort mu, bir türlü arkadan göremedim :)

http://kavininkahvesi.blogspot.com/

TrendKolik dedi ki...

Evet sort etek olanlari varsa da bilmiyorum ama etwk gibi gorunuyorlar degil mi :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...