26 Aralık 2011 Pazartesi

VİNTAGE CASIO SAATİN SAHİBİ BELLİ OLDU

Aybaşında başlayan yeniyıl hediye çekilişim sonuçlandı.İki kez yorum yapanları belirledim ve sonuç olarak çekilişe katılan sayısı 107 kişi olmuş.Herkesi tek tek numaralandırdım ve Random ile kurayı çektim bakın bakalım kim çıkmış!
Ve Casio saat yeniyıl da sevgili LUNAPARK QUEEN'in kollarını süsleyecek,emineim çok da iyi kombinleyecektir.Kendisiyle Twitter'dan irtibata geçtik ve birazdan kargolanıyor bileee.Güle güle kullan Zümra'cım ;)

3 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Canımmmm çokkkk teşekkür ederim, nasıl mutlu oldum anlatamam... Wishlistimdeydi zaten, en kısa zamanda almayı planlıyordum, bu çekiliş ilaç gibi geldi.. :) Ayrıca çekilişi dürüstçe yaptığın için de teşekkürler, hiç umudum yoktu çünkü :)) Öpüyorum çok!!

http://lunaparkqueen.blogspot.com

TrendKolik dedi ki...

güle güle hep gülerek,mutlu günlerde kullan,senin sevincin benide heycanlandırdı valla :))))
öperim kocaman

ayrıca Wishlistindekilerin yolunu açsın bu saat hepsi teker teker gelsin ;)))

tubitos dedi ki...

güle güle kullansın :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...