16 Aralık 2011 Cuma

HASTA HASTA ;'( BUGÜN BEĞENDİKLERİM KÖŞESİ

    
   Bugün sabah şiş bademciklerle uyandım!Geçer diye düşündüm ardından şiddeti artan ateşlenmenin ardından,düştüm hastane yollarına ve sonuç faranjitmişim cok agir atlatmıyorum ama nihayetinde hastayım! Vücut iflas etti sanırsam!Siz kendinize iyi bakın tamam mı? Dikkat edin,zira hiç çekilmiyor!Başımda americano oynamak için bekleyen arkadaslarım ve oynamak isteyen ben var ancak antibiyotiklerin verdigi agirliktan reddetnek cok üzücü!Burdanda ôzür dilerim ozaman ;))) ama hastayım napayım :)
    Ha bu arada bugün beğendiklerime gelirsek ilk sırayı sevgili ICONJANE'in blogunda gördüğüm bu gelinliğe görür görmez bende vuruldum!
    Katy Perry'nin 1 hafta arayla degistirdiği saclarına artık alıstık!Bob modeli saçlarının rengini degistirmis ve bu renkte yakışmış!pek beğendim!
    Ve son olarak markasını bilemedigim elbise ve Shakuhachi botu pek begendim!

Dipnot: post telden girildigi icin foto sıralaması karışık olabilir,mazur görünüz! Pc başına geçer geçmez düzeltilecek ;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...