12 Mayıs 2012 Cumartesi

CUMARTESİ EN'LERİM


Günaydın kızlar!
Güne beğendigim stil ile baslamak istedim ancak ayakkabı ve çantasız olmazdı!
Gününüze renk katsın bu ayakkabılar benim görünce içim açıldı sizde de aynı hisleri uyandırsın!


Günün stili de kesinlikle benim için budur!
Görsel Kaynak: Stockholm StreetStyle



Ve benm icin günün stili bu ise,günün çantasını seçmeye hiç gerek yok! Bence bu kızın tarzı mükemmel!





















Bu arada Misafir Blogculuk için röportaj gerçekleştirdiğimiz yeni konuk kimmiş okumayn varsa tık tık!!!

3 yorum:

Marella dedi ki...

Amazing post dear!

I would like to invite you enter my Romwe giveaway dear: you can win a pair of cool sunnies and 60 $ freebies!
http://memyselfandmycloset.blogspot.it/2012/05/romwe-summer-giveaway.html

Duygu Senyurek dedi ki...

canımcımm güzel yorumların için çok teşekkürler
sevgiler .öperim=)

Adsız dedi ki...

ilk papuca bittim ben...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...