16 Şubat 2011 Çarşamba

GEÇ KALINMIŞ SEVGİLİLER GÜNÜ KOLEKSİYONU

            Yoğun geçen sevgliler günü nedeniyle bu ürünleri ekleyemedim.Eklemek çok istedim ancak bilgisayarı açıp bakmaya bile vaktim olmadı.Bu nedenle gecikmiş bi post oldu ancak hala beğenip almak isteyenler olabilir.





           Kol düğmeleri de saat olup orjinal bi set.Tek kol düğmelerinin fiyatı 210 tl iken sevgililer günü nedeniyle bu setin fiyatı 372 tl üstelik saatin caı sapphire.
Ayrıca saatin sarı ve rose rengi de mevcut. SATILDI
             Kolye saat,yandaki kalp ise ayna kolyenin zinciri uzun ister uzun olarak isterse ikiye dolayıp kısa olarak kullanılarbilr farklı bir model.Fiyatı 358 tl    SATILDI

           Yandaki kalp ayna olup saatin içi sedeflidir fiyatı 298 tl.
           Üstteki setin sarı renkli olanıda mevcut fiyatı ise 358 tl.
         
           Ekleyemediğim bir model daha var ancak fotosunu bulamadım kendim fotosunu çekip daha sonra eklerim.


  

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...