12 Haziran 2012 Salı

NİMO STYLO SAÇININ YANDAN YEMİŞİ

Gecenler de twitter da Nimo'cum saclarını ıslakken ördüğünü ve doğal görünüm elde etmek için öyle yaptığını yazmıştı.
Bende lisedeyken saclarımı okulda arkadaşlara balık sırtı ördürürdüm o öyle diger güne kalınca o dalgaları elde ederdim ama ıslakken yapılacağını hic bilmezdim.yani bilinçli yapmadım hiç.
Neyse ben dün duştan sonra ördüm saçlarımı sonra da Nimo'ya yazdım ördüm saçlarımı Heidi gibi diye! Nimo'dan gelen cevap ise ''hayır tepeden balık örgüsü olacak''
Ve gelen cevapla yıkıldım kaç saattir ıslak saçla örüklü oturup hatta yan komşuya o halde rezil olduguma mi yanayım yoksa yarın ki saçlarımın dalga dalga olacağı hayalimin yıkılmasına mı?
O zaman sen de yol yakınken çözüp balık sırtı örseydin diyenler ben balık sırtı öremem hadı balık sırtı örmeyi geçtim düz örgüyü bile nasıl becerdigime şaşırıyorum!
O derece fenayım yani bu tür işler de.
:D :D :D
Olsun dedim Nimo'ya o kadar bekledim ettim benim ki de böyle olsun!
Sabah kalktım giyindim ve merakla saçlarımı açtım.
Bence iyi olmustu sevdim bu kadarına da şükür dedim Nimo'nunkiler gibi olmasa da oldu yani.
:)))

Olmuş mu Nimo'cum?


Bu arada devam eden bir bileklik çekilişim var katılmak isterseniz tık tık!!!

5 yorum:

Nimo dedi ki...

nasıl güldüm bee deli misin sen ? :) hihihih Ç) Bence on numara beş yıldız olmuş kuzucum :))

TrendKolik dedi ki...

eee manisalıyız ya kuzucum :D
uzakta olsk kanımızda var mihihihihi

Bak Bu Harika dedi ki...

süper olmuş bence. Bende bloğuma beklerim.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Seda Maç dedi ki...

süpper olmuş =)

TrendKolik dedi ki...

Follow me ; tesekkurler ugrucam hemen :))

Rococosh ; tesekkurler ;)) bundan sonra ki favori sacim oldu :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...