29 Temmuz 2012 Pazar

HASIR FÖTR ŞAPKA

Fötr şapkaları eskiden Almancı amcalar takardı,benim aklıma fötr denince kendine pek bir güveni olan ve hatta fötründe de tüy olan Almancı amcalar gelir.
Siz de hatırladınız dimi? Hatta Kemal Sunal'ın filmlerinde de çıkardı.
10 yaşlarında falandım benim de kadifemsi hem siyah hem de kırmızı renkte fötr şapkalarım vardı.Hahaha şimdi aklıma geldikçe gülesim geliyor .
:))))
Şimdi de var ama bu kez hasır!
Yanılmıyorsam iki üç sezondur sahillerde pek bir moda hasır şapka.
Hem cool bir hava katıyor hem de cidden güneşten koruyor, en azından ben bazen gözlük takmaya bile gerek duymadım.
Bu arada ben hasır şapkaların geniş olanlarını sevmiyorum çünkü hem devamlı elle kontrol etmek gerekiyor heryerden sarktığı için hem de sadece 1 sezon kullanabiliyorsunuz çünkü tatilden eve gelene kadar bavulda haşat oluyor.Tabi iyi muhafaza edip özen gösterirseniz o ayrı benim ki heryerinden ezilmiş büzülmüş bir vaziyette çıktı bavuldan.
Bu sebeple hem görünüş hem de kullanış açısından bence fötr olanı on numara!


Bu da benim şapkam ;)



1 yorum:

hully dedi ki...

Trendkolikkkk bloğuna geri dönnnn!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...